Wednesday, July 29, 2015

TESTIMONI PELANGGAN KAMI - MARIATUL

MARIATUL BTE ISMAIL
KG. BARU KL

Saya dan suami saya telah mendapat khidmat KNM Consulting Services setelah menerima surat dari pihak KNM. Pihak peminjam persendirian mengambil tindakan kebankrapan terhadap saya. Saya telah mendapatkan pinjaman persendirian dengan kawan dan sekeluarga saya sendiri. Jumlah tuntutan di Mahkamah pihak tersebut terhadap saya adalah sebanyak RM198,000.00.

Pihak KNM telah membuat penyiasatan dan rundingan dengan pihak peguam dan pihak yang telah memberi pinjaman kepada saya. Walaupun pihak tersebut tidak memberi kerjasama yang baik pada awalnya, pihak KNM masih berusaha dan akhir sekali dengan berkat usaha dan kesabaran pihak KNM berjaya membuat penyelesaian dan mengurangkan daripada RM198,000 kepada RM 90,000. Saya telah jimat RM108,000. Fee yang saya bayar sangat berbaloi.

Setelah saya menjelaskan amaun yang dituntut, tindakan kebankrapan telah ditarik balik hidup kami sekeluarga telah kembali aman.

Ribuan terima kasih KNM yang telah menolong saya. Saya mensyorkan sesiapa yang ada masalah seperti saya untuk hubungi KNM.

SAYA YAKIN KNM BOLEH MEMBANTU ANDA, KUNJUNGILAH MEREKA.


Artikel menarik :


Pihak Pemaju Dan Pihak Perbankan Komplot Tipu Pembeli

The Islamic Banking Deceit - Dato' Abdul Manap

Islamikkah Perbankan Islam?

2 comments:

  1. Membela diri dengan mendapatkan bantuan KNM Consulting Services @ PEBANK melalui kaedah yang diluluskan undang-undang kehakiman negara kita, akhirnya kita berjaya melepaskan diri dari penganiayaan dunia (kebankrapan), Happy ending (bahagia bersama keluarga meneruskan kehidupan tanpa belenggu kebankrapan akibat hutang)

    ReplyDelete
  2. Membela diri dengan mendapatkan bantuan KNM Consulting Services @ PEBANK melalui kaedah yang diluluskan undang-undang kehakiman negara kita, akhirnya kita berjaya melepaskan diri dari penganiayaan dunia (kebankrapan), Happy ending (bahagia bersama keluarga meneruskan kehidupan tanpa belenggu kebankrapan akibat hutang)

    ReplyDelete